"Muakin harmittaa ku et oo mukana. Tuntuu oikeesti et yks tosi tärkeä puuttuu eikä illasta voi tulla täydellistä.. :( oot rakas muru. toivottavasti oot viihtynyt siellä. Hyvää yötä <3"

Mulla ja mun ystävällä on synttärit lauantaina. Tai siis sillä ei ole mut niit juhlitaan lauantaina, niinkuin munkin synttäreitä. Tällä hetkellä tuntuu että juhlin yksin, sillä mulla ei ole ikinä ollut niin paha mieli kuin nyt. (Toivon tosiaan et en joudu juhlii yksin) Tätä oloa voi verrata siihen kun en voinut olla mun kavereiden kanssa kun olin poissa. Multa tosiaan puuttu jotain, eikä mikään ollut kivaa ilman niitä. Tajuun sen aina uudelleen ja uudelleen mut tänään oon taas tajunnut sen. Mikään ei voita mun Porvoo kavereita.

Yöllä Janina oli hukassa ja mä olin aika huolissani siitä enkä voinut nukkua ennenkuin se tuli.

Kävin äsken jalka- ja käsihoidossa. Oli ihan mukavaa mut musta tuntuu et kuitenkaan en ollut ihan tyytyväinen siihen sillä se ei kuorinut mun käsiä. Mun piti mennä tänään kans mun mummolle yötä mut se ei oo vastannut kun oon soittanut niin en voi lähteä jos ei olla puhuttu ennen sitä. tyylii et se tulis hakee mua.. ehkä en sit mee. Sekin tekee mut surulliseks.

Äf. Paskaa paskaa paskaa paskaa paskaa. Ja haluun laskemaan.

Yritän nyt olla hiljaa ja hymyillä vaikka mulle sanottais mitä.

-krista
*********************************